søndag den 30. november 2008

1. søndag i Advent

Tja, så kom julen altså alligevel - ikke at man kan se det her hos os! Jeg plejer ellers at have hele huset pyntet til 1. december, men i år har jeg ikke engang fået fundet den "store kuffert med julesager frem" - jo den er god nok, ganske som Gertrud Sand har jeg en dejlig kuffert fyldt med juleflitterstads! Og så et par kasser og poser... Men intet er fundet frem... Dog har vi fået købt lys til adventskransen og de ligger nok så nydeligt i pakken!
Men I skal nu alligevel have et billede af nogel af de kræmmerhuse jeg sidste år syede til min svigerinde og svoger. Alle deres julesager var på yderst uheldig vis gået til grunde sidste sommer, så noget nyt skulle der til.


Kræmmerhusene har fået én omgang decoupage lak/lim og 8 x oceanlak. Det er et tidskrævende arbejde, men jeg er vild med den dybte stoffet får af lak!

Maria

Ingen kommentarer: