fredag den 12. december 2008

Næste tæppe...

Idag har vi været til julefest i børnehaven og efter nogle intense dages arbejde med applikation og quiltning, var Sommerfuglestuens hånd- og fodaftrykstæppe også klar til ophængning. Ungerne var bare vilde med at finde deres egen hånd eller fod på tæppet.


Det har været sjovt at lave, men to tæppe af denne art på én uge er nok alligevel lige i overkanten. Mon jeg nogensinde lærer at begrænse mig??? Nå nej, nok ikke!
Tæppet er syet og frihåndsquiltet på maskine og måler 90 x 130 cm.

Imorgen kan jeg så forsøge at danne mig et lille overblik over, hvad der ellers gerne skal være færdigt inden jul! Og hvad jeg har mest lyst til at kaste mig over - af det jeg allerede er i gang med altså...
Mine 6 UFO´er i Finn's New Years Eve Challenge må jeg nok se langt efter... 2 er færdige og måske en enklet mere kan komme på listen inden nytår... Meen, det kommer jo an på hvad jeg ellers lige får af gode ide´er!

Maria


Nå ja, et lille ups fra i går; efter af have spolet sort sytråd nok så nydeligt, kom min symaskine lige på at supplere op med lidt hvid fra spolen der anes i baggrunden... Men det er da alligevel noget bedre, end en ret så stor tot af mit hår! AV skulle jeg hilse at sige!

1 kommentar:

Lenesquilt sagde ...

Ups det har jeg også prøvet, det er ikke sjovt.