søndag den 25. januar 2009

Endnu en gratis BOM / Another free BOM

I aftes fandt jeg endnu en skøn gratis BOM til syning på maskine fra MyQuiltVillage. Jeg er helt vil med den, men nu er der også syet op i glade klaer farver - lige min stil. Nu skal jeg så beslutte, om jeg skal være med - men det er jeg næsten nød til... den er som lavet lige til mig!

Last night I found a beautiful free BOM from MyQuiltVillage. I simply love it: The colors are bright just the way I like it! Should I participate? Yes I do think so.

Maria

Det går i øvrigt rigtig godt med januarprojekter. Den sidste uge har jeg lagt sidste hånd på: et babytæppe, 4 dækkeservietter og et sæt grydelspper. Billeder kommer i løbet af det par dage.

The last week I´ve finished 3 more projetks : a baby blanket, 4 place mats and a set of pot holders. Pictures one of these days...

Ingen kommentarer: