mandag den 5. januar 2009

Kaffe Fassett

Jeg har en stor forkærlighed for stof fra Kaffe Fassett/Rowan. Jeg tror at man enten er VILD med disse meget mættede stoffer (både farve og mønstermæssige) eller også kan man ikke fordrage dem. Jeg hører altså absolut til de første. Nu kan jeg jo også altid finde noget af dette stof med pink i og så er min lykke jo næste gjort!Heldigvis rummer min patchwork-bogsamling (som jo slet ikke er stor nok...!!!) også nogle bøger af Kaffe Fassett.

Min absolut bedste patchworkbog af alle


Nyeste Kaffe Fassett bog modtaget i julen - skøn!

Det er gode bøger til inspiration og jeg har læst med alle mange mange gange - nå ja, måske mest som billedbøger...!

Det er jo naturligvis sådan, at der går en rum tid fra de nyeste stoffer kommer på markedet i USA til de kommer til Danmark. Så for at følge lidt med - og nogle gange få stof til billig pris - besøger jeg Glorious Color jævnligt. Tag en tur forbi og bliv bombarderet med indtryk!

Maria

2 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

De ser spændende ud dine bøger også den nye.
Jeg synes jeg efterhånden har fået en del bøger i reolen, men jeg kan nok ikke følge med dig ;-)
Ja, jeg kommer også i næste uge, så ses vi der.
God dag.knus

Inge fra Kludenyt.dk sagde ...

Jeg har lige været en del igennem din blog, den er godt nok spændende.
Hilsen Inge
www.blog.kludenyt.dk