fredag den 6. marts 2009

Kanon Canon!

Idag siger jeg om ikke et rigtigt farvel, så noget der ligner. Ungere vil rigtig gerne tage "billeder i børnehøjde" med dette efterhånden noget gamle og utidssvarende kamera, så det bliver i familien...




Stort velkommen til mit nye Canon IXUS 90 IS. Her har jeg det hele: 10 megapixels, 3 x optisk zoom, videooptaglese, 3" LCD skærm, mulighed for at redigere allerede i kameraet OG en instruks cd-rom som jeg ikke lige har nået igennem endnu. Jeg er absolut bedst til at prøve mig frem... og det plejer at virke rigtig godt. Er det ikke bare tydeligt at se hvilke billeder der er taget med det nye kamera???


Måske de næste indlæg kommer til at bestå udelukkende af billeder????

Maria

1 kommentar:

Lenesquilt sagde ...

Tillykke med den nye lille ting
Knus