torsdag den 5. marts 2009

Laaang vej igen!

De sidste par dage har jeg arbjedet på at gøre alle pakkerne til Dus med Himlens Fugle BOM klar. Jeg er bare bagud! Om få uger kommer pakke nr. 10 - den sidste - og jeg mangler at sy 2/3 af de blokke, jeg allerede har fået. Ja ok, de er ikke store 15 x 15 cm, men nogle af dem er med mange små papstykker. Men nu er alt pap klippet ud, alt stof skåret, alle stitcherier tegnet op og alle applikationsskabeloner lavet... så hvad venter jeg på???

These last few days I´ve been cutting both carton and fabrics for a BOM (stitched the english way) I started out last summer. Soon the last package of carton and fabrics arrives and I´m way behind. Now all the blocks are prepared so what am I waiting for?

Maria

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så flitig du är! Blocken blir jättefina, det ska bli kul att se när allt är klart.

Den gröna stjärnan i raden till vänster blev jag väldigt förtjust i, ett mycket vackert block!

Berit sagde ...

Hej Maria
Som vi aftalte prøver jeg om det kan lade sig gøre at du kan få min blogg adresse( hedder det forøvrigt sådan) nå men skidt med det, jeg prøver

Berit sagde ...

Tak fordi du sendte en besked til mig så jeg kan se at jeg er på
Berit

Anonym sagde ...

Jeg er ikke startet endnu, så du kan tro jeg fik sved på panden her den anden dag, hvor vi fik den anden sidste pakke. Men det ser fint ud det du har fået lavet. Glæder mig til at komme i gang.

2ne sagde ...

Dette ser lekkert ut. Gleder meg til å se dette ferdig. Ha en riktig god helg