onsdag den 18. marts 2009

Lukkekant i lange baner...

har jeg lavet i dag. Det er ikke det bedst jeg ved, men eftersom jeg har aftalt med mig selv, at jeg ikke må begynde på noget nyt før mine 10 dækkeservietter er færdige, må jeg hellere komme til det. Som sagt, så gjort: I formiddag kastede jeg mig over opgaven, men før jeg fik syet et eneste sting slog relæet fra. Vi har håndværkere (får lavet nyt badeværelse) og de havde gang i et veldigt stort bor (til faldstamme og nye vandrør), og der var bare ikke strøm nok til både dem og mig, og så måtte jeg jo ligesom vente. Meen, som I kan se har jeg fået syet strimler sammen og i morgen formiddag vil jeg endnu engang KASTE mig over opgaven og håber så bare at jeg ikke falder over nogle håndværkere undervejs...

Maria

1 kommentar:

Pumlans flitiga fingrar sagde ...

Hoppas på bättre lycka så du får sy dina tabletter. Det är ju alltid roligast att börja på nya saker!!