fredag den 3. april 2009

Lyn quilt

Hvad gør jeg, når mand og søn en torsdag aften kl. 20.20 lige nævner, at fredag kommer sønnens pædagog gennem 5 år på besøg i børnehaven med sin lille nyfødte datter??? Tænke, tænke, skære, sy, presse, sy, presse, lave sandwich, quilte i frihånd, sy lukkekant for/bag og kan så 4 timer senere skrive et lykønskningskort og lægge ved babytæppet, som idag er kommet med en glad søn i børnehave.


Godt at der altid er lidt på lager! Tæppet er i flannel på begge sider. Kvadraterne er rester fra et tæppe, som jeg endnu ikke har syet... dvs. det der skal bruges til lige det tæppe er taget fra, så det lige ligger klar til mig. Bagsiden købte jeg sidste år til Julies blomstertæppe, men så var det alligevel ikke lige sagen da hun så den.

Det var bare en effektiv dag i går, for jeg fik også quiltet og syet lukkekant på et Quilt Pink tæppe.


Maria

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hold da helt vildt. Det må jeg nok sige, det gik stærkt.
Flotte tæpper