tirsdag den 12. maj 2009

9 patch up date

Jeg har nu nået 20 9 patch blokke. Det er lidt flere end "opskriften lyder på", men jeg kan godt lide at være lidt foran. Det er jo ikke sikkert at det bliver til nogen idag. Undervejs har jeg ændret mig taktik; jeg har stadig 70 forskellige stoffer, men i stedet for at lave 140 forskellige farve/stofkombinationer, er jeg endt ud med at parre stofferne to og to til 2 stk modsatte blokke. Min eneste tanke, da jeg besluttede hvilket stoffer det skulle parres var, at de to stoffer indbyrdes skulle matche godt. Gad vide om det kommer til at virke? Det er mit første tæppe i blandede rester... Noget spændende! Men jeg syntes ofte andres restetæpper er utrolig flotte, så nu prøver jeg.


Maria

20 9-patch blocks for my One a Day Quilt Along. It is my first quilt of random scraps. I´m so excited!

Ingen kommentarer: