lørdag den 30. maj 2009

Valmuer på plads hos "Klærke Hostel"!

I går var jeg hos min svigerinde og svoger for at hænge mine tre valmuebilleder op. Vægen var stor og helt bar, så jeg kunne helt selv bestemme, hvilket jo passede mig perfekt! Men, at få tre billeder til at hænge lige, det er s.. en udfordring!

Perfekt til de røde sofaer i køkken-alrummet!


De har lige åbnet et bed and breakfast "Klærke Hostel" ved Veng. Helt nybygget og indrettet med en skøn blanding af nyt og gammelt.

Et af de superlækre værelser med dobbeltseng og to sovepladser på hems med ståhøjde. Ups, sengene er endnu ikke redt op til de kommende gæster.

Naturen er fantastisk - sø, skov og marker lige uden for døren. Jeg kunne lige have taget en week-end der, hvis det ikke var fordi alle værelser var udlejet hele pinsen. Så hvis du skal på de kanter og mangler et sted at sove, kan jeg kun anbefald det!

Maria


Poppypictures to the new bed and breakfast Klærke Hostel my sister-in-law and her husband have just opened.

4 kommentarer:

Anne-Grethe sagde ...

Flotte valmuer i glade farger. Kjempefine! Ha en fin og kreativ helg.

Anna sagde ...

Jättesnyggt! Ser ut som om de är gjorda för den platsen - men det kanske de är? :) Perfekt!

Inger sagde ...

Utrolig flotte bilder. Skikkelig gladfarger. Blir spennende å se ditt neste prosjekt.

Lenesquilt sagde ...

HOLD DA HELT OP, HVOR ER DE BARE BLEVET FLOTTE. oG DE PASSER JO PERFEKT TIL RUMMET.
kNUS lENE