søndag den 10. maj 2009

Wild Goose Log Cabin


Jeg har rigtig længe gerne villet prøve at sy Wild Goose Log Cabin paper piece på maskine. Da jeg stadig havde kontakt med den franske journaliststud. ville hun gerne lave nogle optagelser hvor jeg skar, syede mv. Jeg besluttede så, at nu var det tid til at prøve denne blok og fik skåret knap 2 charm packs Swanky i strimler, men kom så ikke videre.
Forleden aften var jeg bare nød til at komme igang med disse lækre stoffer. Farverne er så blide og specielle og jeg tror det bliver skønt!

I denne måned var jeg hurtig ude og havde min A Christmas Wish færdig allerede i fredags. Men, men, men som det måske kan anes har jeg brændt den af, da jeg ville presse den. Det er hvad der kommer ud af et øjebliks uopmærksomhed! ØV!


Maria

Just started a Wild Goose Log Cabin in Swanky fabrics. I´ve cut 2 charm packs into pieces and I am more than ready to begin piecing.
Also I´ve finished this month A Christmas Wish block, but unfortunately I pressed it with a too hot iron. So now I have the opportunity to make it once more...

Ingen kommentarer: