fredag den 5. juni 2009

Pakkepost!!!

Forleden dag kom posten med en pakke, jeg længe havde glædet mig til skulle komme. Ind imellem har min ynglings net-shop Hancock´s of Paducah free shipping ved køb over et bestemt beløb. Jeg kan bare ikke modstå den fristelse, så jeg faldt i igen igen...


Mønsteret har jeg været på udkik efter længe, men det har været udsolgt. Det er super simpelt, men effekten er fantastisk syntes jeg!

Balipakken taler jo for sig selv...

Nå ja, så var der lige noget med et link til køb af inch linealer, magasiner mv. De kan selvfølgelig købes på Hancock´s, men Cottot Patch er nu også en rigtig god netshop, så klik forbi...

Maria

3 kommentarer:

ingedk sagde ...

jeg kan simpelthen ikke tåle at se den balipakke ;-)
hvor er den skøn, hvad koster sådan en fristelse ??

Maria Harrits sagde ...

Den koster 220 kr og der er 1 FQ af alle 20 stoffer. Den fåes også i en "dusty" , en "earth" og en "pastel" udgave.

Anna sagde ...

Å jisses, så fint! FQ-packen är bara underbar, det är så man dreglar på tangentbordet ...