mandag den 24. august 2009

Vind TRÆF workshop

To dage i Roskilde kan det ikke blive til for mig med alle mine uudpakkede flyttekasser, så søndagens workshop bliver ikke for mig. Men måske for dig???

Jeg bortlodder én plads på "Quilt as you go" søndag fra kl 9.00 - 11.00. Du kan finde alle oplysninger om workshoppens indhold og hvad der skal medbringes hos Dansk Patchwork Forening under workshops (7B - workshoppen er ellers udslogt).

Hvis du vil (og kun hvis du vil) være med i lodtrækningen, så skriv en lille kommentar. Er du non-blogger, så husk også mailadresse. Du må gerne omtale min lodtrækning på din blog/til veninder, men der kan kun opnåes ét lod på deltager.

Vinderen trækker jeg onsdag aften og giver omgående besked - der skal jo være lidt tid til at drømme om, hvilke stoffer der skal med... eller måske købes!

Maria

Ingen kommentarer: