fredag den 4. september 2009

Min egen udfordring

Ja, så var det nok på tide, at jeg fik taget min egen udfordring op, så idag har jeg leget i den helt store stil!

Da det jo er hemmeligt, hvad jeg får lavet ud af mine papegøjer, er det eneste jeg kan vise mine sparsomme rester... Jeg har faktisk bruge alt mit papegøjestof bortset fra det der kan ses her!

Nu vil jeg kaste mig over quiltningen. Det har ikke været helt lige til at finde ud af, hvad/hvordan jeg skulle quilte, men nu syntes jeg det begynder at tage form. Mon ikke også symaskinen giver en hjælpende hånd???

Maria

PS: En lille servicemeddelelse: Mønsteret på "Blomstereng quilten" er et Jan Mullen mønster. Jeg ved ikke hvor det kan købes i Danmark, men jeg har fundet det på Stargazy. Det hedder "Daisiez".

3 kommentarer:

Anna sagde ...

Spännande! Jag är inte färdig än men det börjar definitivt bli hög tid!

Anonym sagde ...

jag väntar med spänning på det färsiga resultatet!
Anna-G

Anonym sagde ...

Tak for "Blomstereng"