tirsdag den 3. november 2009

Farver og former



Nu oprandt den store dag så - datteren fylder 9 år! Og så skal der da muffins med i skole! Her i huset kan vi jo ikke nøjes med een slags, så der er to typer muffins, 4 farver glasur og to variationer af slik... Kan det næsten blive bedre?

Jeg har bare leget idag! Det har været så skønt og der er så længe siden, at jeg sidst har givet mig selv helt frie tøjler og ladet fantasien råde. Resultatet er som altid farvestrålende!!! Men hvad er det???



Tja, resultatet kan ses på søndag til "Hannes" mini messe, hvor jeg skal demonstrere brugen af en cirkelskærer. Super nemt og sjovt ekstra legetøj for os der er bidt af en stor eller lille parchworker!
Ses vi?

Maria

3 kommentarer:

Anna sagde ...

Vilka läckra muffins! Och blocken ser lika smaskiga ut de. Verkar kul med cirkelskärare. :)

"HANNES" sagde ...

hej

ja det ser spændende ud og jeg glæder mig meget til at se det "rigtig"........

Gitte J sagde ...

Ja, jeg kommer og kigger hos Hannes, så kan vi jo lige hilse på.
Det ser spændende ud, det med cirklerne.