mandag den 18. januar 2010

Syweek-end i Veng!

Torsdag aften stor i pakningens navn. Hvilke projekter skulle jeg tage med til vores syweekend, UFO´er eller helt nye projekter? Nu er jeg jo super optimist, så jeg tog grej med til 5 forskellige ting på maskine og så lidt til hånden...



Fredag formiddag startede Lene, Anja og jeg ud med at smutte forbi Butik Himmelblå, for at sikre os at vi havde alt nødvendigt med til Veng. Kan en sy week-end starte på en bedre måde?



Og så gik turen ellers til Klærke Hostel i Veng. Vi havde lejet hovedbygningen i to afdelinger; en med 4 værelser og køkkenalrum og så et fint stort hobbyrum til systue.

Lørdag kom der flere sytossede quiltere til: Berit, Hanne, Susanne og Inger (som kom kørende helt fra Kolding!). Efter en skøn omgang morgenmad ilede vi til systuen! Hvilken fest med masser af skønne stoffer, grin og lækker mad!




Frokost med tærter og salat.



Ekstrem lækker eftermiddagskage (som Anja (kagegalleriet) havde med!) og pakkespil med snyd og kamp til stregen (Susanne)!





Sy, sy, sy...



Spise igen igen...



Sy... og spise lidt lækre kager...

Og pludeslig var det søndag eftermiddag og vi skulle hjem!
Nu kan jeg se, at jeg slet ingen billeder har, af alt det vi syede, men det er jo nok fordi jeg sad ved min symaskine og havde fat i et af mine 5 projekter. Lige nu er der ikke noget af det der er færdigt, men jeg satser på, at det bliver det inden længe, og lang tid før UFO-titlen kan tildeles (igen!)

Nu skal jeg så lige slappe den lidt, se på Harmoni - det er jo ved at være tid til at lægge pakke 3 på nettet og så småt begynde at se på datoer til næste syweekend! Og måske tildele mig en skøn eftermiddagslur!

Tak til alle de sygale for en fantastisk week-end - gælder mig allerede til næste gang!

Knus Maria

2 kommentarer:

Berit sagde ...

Det var alletiders hyggelige week-end, så tak for god undeholdning herfra.
Knus

Lenesquilt sagde ...

Ja uha det var en god weekend.