torsdag den 18. marts 2010

Hvad er nu det for noget???


Jo altså, det er skabslåger med "lærerens tyggegymmi" på! Og hvorfor så det? Da jeg kun manglede at sy få blokke på min Harmoni, tænkte jeg, at det kunne være skønt at se, hvordan det hele så ud og få placeret blokkene rigtigt i forhold til hinanden. Da pap jo ikke kan hænge fast på min designvæg (og den faktisk heller ikke er bred nok) måtte jeg jo hitte på noget andet... Og så kom jeg på "tyggegummi". Det klistre rimelig godt og sætter ingen mærker. Ind imellem har vi om aftenen siddet i sofaen og hørt hyggelige lyde fra lapperiet, når "tyggegummiet" gav op og blokke faldt ned, men efter en omgang æltning kunne det bruges lidt igen. Nu er Harmonien taget ned, jeg er ved at sy de allersidste sømme og skabet kan blive afklistret igen.


Og "Harmonien" den bliver bare så lækker!!! Men der går jo lang tid endnu, inden jeg kan vise den her.

Maria

2 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Vi glæder os til at se det færdige resultat.
God ide med det tyggegummi.

Berit sagde ...

Pæn skabslåge, glæder mig til at se resultatet. Min ligger lige lidt stille lige nu, men den skal nokkomme igang igen inden længe