onsdag den 14. april 2010

2900

2900 er ikke et postnummer, men jeg har lige rundet besøgende fra 2900 forskellige byer... på de sidste 2 år. Underlig oplysning egentlig, men det er åbenbart noget en af mine tællere holder styr på for mig.

Må jo nok indrømme, at jeg nærmest ikke har syet noget idag. Solen tog ligsom magten fra mig...

Men derimod har Lone (non-blogger) syet sin boks fra i aftes færdig og sendt mig et billede!
Super skøn boks og jeg har hørt fra pålidelig kilde, at der er flere på vej inden længe. Lone er altså også blevet bidt!


Så nu er det tid til det der mandtal, så jeg kan se hvor godt eller skidt det står til med stitcherierne.
Stitchery UP DATE: det står ret godt til. De sidste 14 dage har jeg syet 13 blokke, så jeg er stadig godt med!

Maria

3 kommentarer:

Karinas Blog sagde ...

Wooow hvor er du sej......men kan ligesågodt fortælle dig det...........Mine tællere er stoppet, de kan bare ik' mer'...hi Hi og knus til dig. Huske lige at være et par stykker foran til weekenden.

Berit sagde ...

Vi skulle jo nødig blive bagud:)

Anja - Kagegalleriet sagde ...

Øøøøvvv altså - jeg troede lige at det var fordi du kom forbi 2900 og holdt et kursus eller noget - fordi så ville jeg gerne skrives på deltagerlisten med det samme !!