lørdag den 10. april 2010

Gammel billig Kaffe.

Idag har jeg været på "Outlet" i Tilst ved Århus. Jeg har været der før og har købt mig et mindre lager af lynlåse og lidt tøj til børnene, men jeg har ikke tidligere købt stof.
Men i et nyligt indkøbt quilteblad, fandt jeg et mønsteret på en helt fantastisk quilt med Dresden Plates i ene Kaffe Fasset stoffer. Til baggrundsstof skal bruges noget stof der ikke er så meget "pang" og det kunne lige fåes her...


Nogle af printene er så gamle, at jeg ikke har set dem før (jeg har set på Kaffe stoffer i lidt over 4 år...). Nå, men prisen for hele denne mere eller mindre skønne stak var... 170 kr!!! Der er mellem 1 - 1½ m af hvert stof og 4 m. af kålbladsstoffet øverst til venstre. Det var meget nemt - 100 kr pr. 1 kg stof! Det er da billig isolering.

Jeg købte også lige en lignende bunke til Karina... - faktisk var det lidt hendes skyld, at jeg kørte derud, for hun ville gerne have både stof og lynlåse... Og sådan en chance skal man ikke lade gå fra sig vel?

Maria

2 kommentarer:

Karinas Blog sagde ...

Aiii.............hvor skønt. Dem i den nederste række har jeg heller ikke set før.

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Naaj altså, sikke et indkøb. Der ville jeg gerne have haft bud med ;-)). Det er da helt vildt.
God fornøjelse med den indkøbt isolering og god søndag.