lørdag den 24. april 2010

Pakke og blad!

Tænk, jeg har været så skidt i denne uge, at jeg bare pakkede en stor USA pakke op, tjekkede at alt var som det skulle være og så heldte indholdet tilbage i kassen igen!

Men idag er det hele kommet frem... og der er lidt af hvert (eller meget?!)


Det blå balistof er bagsidestof til Amalies quilt. Det er ca 250 cm bredt og er altså beregnet til bagside. Dette er faktisk grunden til hele pakken...
De to lyse stoffer er begyndelsen til en mindre stofsamling af muslin'er. Det er planen, at jeg skal tage en prøve af hver med produktnummer på og så gemme den. Så ved jeg altid, hvilket stof det er, jeg egentlig skal bruge. Ja, ja, lad os nu se...
Boxen er fra Moda, var super billig (stoffet er ikke noget særligt...), og med vindue!!!


Lidt andet godt fra Moda. Jeg syntes, det er lækkert at købe lidt i metermål (eller ½ meter) til charmpacks. Det fuldender altså et projekt, at kanten/lukkekanten passer til - og så er det nemt. Jeg behøver slet ikke tage stilling til farve/valør/mønster og det er dejligt indimellem!


Kaffe, Kaffe, Kaffe... taler for sig selv!



Lille lager af penne, nåle, dimsedutter... bare rolig, jeg har ikke planer om, at beholde det hele selv!


Dette er ikke til mig selv... Men jeg er sikker på at ejerkvinden helst selv vil berette om det!!!!

Idag kom april nummeret af Homespun så. Jeg har godt nok ventet og ventet på det i denne måned.


Det er et meget alsidigt magasin med quilts, vægophæng, bamser/dukker (ikke lige mig), tasker, hjemmesko...



Dette træ er designet af Kellie Wulfsohn fra "Don't look now" og er en del af dette års BOM. De andre blokke er fra andre designere og jeg er sikker på at det bliver skønt (hvem der havde bare lidt mere tid...).


I bladet er også mønsteret på dette vægophæng af Lynette Anderson. Tror jeg vil ønske mig en stor pose tid og energi i morsdags gave!

Mønstre til "Kludemagasinet" er sendt afsted, så nu mangler kun oprydningen... Øv, at det altid kommer efter det sjove. Tror det må blive "first thing in the morning".

Maria

6 kommentarer:

Yvonne sagde ...

Skøn pakke Maria. Kender det der med forkølelsen og så der kommer vigtige pakker. De må bare vente. Hovedet er slet ikke klar til glæde. Men skønne sager. Hvor har du handlet?

Bedstes Patchwork sagde ...

Hold da op hvor en skøn pakke du har fået...lutter lækre sager. Håber du er ved at være ovenpå igen og kan nyde det gode vejr i weekenden fra din specielle plads i solen.

Jette sagde ...

Du må virkelig ha' været dårlig siden du kunne lade alle de godter ligge - godt du nu har det bedre ;o)
God weekend
Jette

Kari sagde ...

Jeg kan sagtens følge dig med hensyn til stoffet fra Moda. Så ved man nemlig hvad med har at holde sig til. Jeg har godt nok også undret mig over at du ikke har skrevet på din blok i flere dage, og havde en lille mistanke om sygdom, så det glæder mig at du er kommet ovenpå igen.

Marie sagde ...

Kære Maria
Hvor er det skønne ting du har købt. Kan du ikke fortælle lidt om hvor du har købt det (hvilken netbutik) og om der løber told og moms på? Også hvis du ellers har tips til indkøb på nettet fra USA. Hvor har du tegnet abonnement på Homespun fra?
Mange hilsner fra Marie

Karina sagde ...

Hej.
Det ser sørme lækkert ud........Jeg nyder også det nye blad meget.