tirsdag den 22. juni 2010

Prøve smæk!

For snart længe siden besluttede jeg, at jeg her på bloggen ville vise, hvordan man laver en mini taske med smæk. Det skulle så være idag... men det blev det bare ikke.


Jeg har godt nok syet hele tre modeller, men de blev ikke helt, som jeg havde planer om. Men efter omsyning og lidt fiksfakserier blev det dog til 3 forskellige eksemplarer. Nu har jeg så besluttet hvilken model, jeg vil vise her, men skal taget nye billeder til noget af vejledningen - og det bliver ikke idag!


Jeg skulle nemlig også lige sy en lille pung til en 10 års fødselsdagsgave, der skal bruges imorgen... og mangler endnu en der skal bruges på torsdag...


Maria

2 kommentarer:

Lone's Andet Univers sagde ...

Hej Maria

Søde Tasker du har laver - Og labre farver.'

Må jeg henvise til bogen af Anne-Pia Godske Rasmussen : Følg Tråden, hvor der osse er en fin vejledning til Smæk pungs taskerne.... Hvis nogen skulle få lyst at få en bog om tasker og deslige... Ganske glimragende bøg... Hi....hi.

Men en Tutorial er da bestemt at foretrække, så man kan se hvad der skal laves trin for trin... Glæder mig til at følge den.... Knuz fra Lone

Helle sagde ...

Hvor er de punge søde...har selv købt en masse billige smækbøjler hos laederiet.dk - så glæder mig til at se din tutorial :-)