torsdag den 26. august 2010

Er 9 m mon nok...

...ellers har jeg heldigvis et lille stykke, så jeg kan skære mig mere lukkekant.


Nu skal lukkekanten syes på min quilt. Ikke at jeg er helt færdig med at quilte, men det er jo rart at får gjort og så kan jeg fortsætte quiltningen bagefter. Faktisk får jeg nok ikke quiltet helt så meget, som jeg havde ønsket. Igår væltede jeg på min cykel (se det for dig: jeg og ungerne stopper ved en vej og af uvis grund knækker min ankel sammen og ups - der lå jeg så!), og tog i faldet fra med min højre hånd. Nu er den mægtig øm og det er min skulder også, så jeg er måske nød til at bagrænse mine "slutdetaljer" lidt. Pyt - det er jo kun mig der ved, hvor der mangler! Fædrig til ophængning til imorgens skal den nok blive!

Maria

10 kommentarer:

HEKSEN sagde ...

Øv hvor surt. Sådan noget sker altid når man absolut ikke har tid til at være uarbejdsdygtig. God forbedring!

Berit sagde ...

Av av hvor er det synd Maria, håber du kommer over det, men lidt stof og snak i week-enden tror jeg hjælper lidt. Eller hvad?
Knus

Anonym sagde ...

Håber det kun er "slaget" så der ikke er sket mere med håndled eller skulder. God bedring.

Jeg er sikker på din quilt er flot uanset lidt manglende detaljer;-)

Venlig hilsen
Lone

Jette sagde ...

Godt du ikke kom værre til skade - rigtig god bedring ;o)

Lenesquilt sagde ...

Øv øv, håber at du kommer over det.
Knus

Marie sagde ...

Øv - håber du snart er klar igen, det er jo forfærdeligt hvis man ikke kan bruge hænderne...

Trine sagde ...

God bedring:)

Bedstes Patchwork sagde ...

Nej, hvor uheldigt, men godt du ikke brækkede noget det havde jo ikke været så godt for syningen et stykke tid.
God bedring.knus

Kari sagde ...

Pas på med al den motion. Det kan være farligt. God bedring. Ses i weekenden.

Marianne sagde ...

ej hvor trist ,med den tur på cyklen - håber for dig at det hurtigt går over - mht til lukke kant - uha det er da vist på mm det kommmer til at passe - godt der er mere stof - hvis det skulle være for kort i denne ene ende hihi :-) rigtig godt træf