fredag den 13. august 2010

Igen, igen...

Måtte jeg i aftes lige på en "ups - jeg har skåret forkert" tur til Helene Juul. Der var café, så jeg kunne heldigvis godt få fat på en ny strimmel (15 cm) af det kantstof, jeg havde fået skåret 5" for kort. Hvorfor sker det lidt for ofte for mig??? Tror jeg skal overveje en ny taktik: Måle top (mindst 3 steder på hver led ik' Karina?), måle kant, men ikke skære den til. Bare sætte et mærke,  hvor jeg mener der skal skæres og så knappenåle den på toppen. Så har jeg to pasmærker og mulighed for at måle om og om igen. Nu er kanten syet på og quiltningen er begyndt, så alt er som det skal være!


 
Da jeg nu var hos Helene, fik jeg lige en lækker stak stof med hjem til lidt flere hemmeligheder. Dejligt!

Maria

Ps: Til caféen havde en af "sydamerne" de mest delikate kager med... guf siger jeg bare og tak for kage!

Ingen kommentarer: