tirsdag den 14. september 2010

Beautiful Blogger Award


Idag har jeg fået denne blog award af Anna. Jeg takker så mange gange!
Med denne award følger nogle opgaver:
Kopiere billedet ind i egen blog - tjek
Link til giveren - tjek
Nominere 7 andre bloggere og linke til dem.... Det er værre - tror jeg siger : Ingen nævnt - ingen glemt!
Fortælle 7 interassante ting om mig selv... hm...:

1. Jeg bruger størrelse 36 i sko.
2. Jeg elsker leverpostej med kyllingesalat (så'n noget med K på).
3. Inderst inde er jeg lidt af en dum blondine, men skjuler det godt med min nuværende rigtige hårfarve.
4. Jeg kunne spise chokolade hver eneste dag - men gør det ikke.
5. Jeg hører ufattelig mange lydbøger - gerne krimi.
6. Ser jeg en ny patchwork dims (notion), har jeg ingen ro, får den er bestilt.
7. Jeg er et undertrykt B-menneske.

Maria

Ingen kommentarer: