tirsdag den 30. november 2010

Ægte Gertrud Sand


Her er kufferten med de mange julesager... altså dem til juletræet. Kufferten og indholdet har jeg arvet fra min mormor og jeg elsker hver en lille dims. Men jeg har meget mere...

...udover dette også en stor bedroller...

Meget af det kommer ikke ud af poser og kasser, men er mest sådan lidt nostalgisk julegear. Andre ting skal være på deres plads hele december.
Nu er huset pyntet og familiens (mandens og børnenes) julelandskab er lavet. Der er planlagt hvornår der skal bages og laves komfekt, hvor juletræet skal købes og hvilke gaver der skal købes (de fleste i hvert fald). Så nu kan julen komme!

Maria

3 kommentarer:

Kari sagde ...

Hold da helt op. Det må være dejligt at være så langt.

Fru Larsen sagde ...

Fantastisk! Bare det var mig, jeg har ikke engang husket et kalenderlys, men julekalendere og advendtsgaver det huskede jeg da :)

Anonym sagde ...

Jeg kan tænke mig, at I alle har haft en hyggeeftermiddag. Og glæder mig til at børnene vil tage mig i hånden, beordre mig til at lukke øjnene, og så føre mig rundt til alt, hvad jeg skal se.
Knus
Mor