søndag den 14. november 2010

SWAP

Det er lang tid siden jeg sidst har deltaget i en SWAP (bytteleg), og jeg havde egentlig besluttet, at det skulle vare endnu længere. Men så blev jeg alligevel fristet i dag.
I denne SWAP skal men hver måned sende en hexagonblomst til en anden deltager. Hexagonerne skal have sidemål på 1", så de er hverken mikro små eller store og tidskrævende. Der gives retningslinjer til hver enkelt deltager ang. farveønsker til både center hexagon og bladene.
Hvis du vil vide mere, så kan du læse om det her

Så nu er jeg på den igen...

Maria

2 kommentarer:

Quiltjane sagde ...

Thanks for joining the swap and placing the button on your blog. I already have another Danish participant sign up this morning.
Tak for forbindeen udvekslingens og placering knappen på din blog. Jeg har allerede et andet dansker deltagertegn op denne morgen.

Hanne Wolff sagde ...

Hej Maria,
kunne jeg bede dig sende mig en enkelt side med 1" hexagon-skabeloner - jeg er "kommet til" at melde mig til dette swap
Jeg var med på Helenes og Wenches broderusk-kursus i Hørning i juni - det var mig med kasketten (og ikke så meget hår dengang).
mailadresse: hannewolff@yahoo.com
På forhånd tak.
Hanne