torsdag den 30. december 2010

Årets første og sidste hexagon blomster

Dette er min først indkomne blomst fra Jane - initiativtageren til denne swap - og jeg er vild med den.


Prøv lige at se den sammen med blomster fra Jacqueline.
Og så har Jacqueline lavet et syet kort til mig!
Thanks to both of you - I love my flowers!



Da jeg tilmeldte mig denne swap, var det november og de første bytterunde var allerede igang. Da Lene så også tilmeldte sig, blev vi hurtigt enige om, at vi da bare ville sy "november-blomster" til hinanden. Sjovt nok, så blev Lene min december-blomst-modtager, så derfor er der to blomster til hende fra mig. Da hun ikke kom til sidste mødeaften i ÅQ, må hun vente med sine blomster til januar... og jeg med min. Dejligt at have noget til gode!

Maria


Posted by Picasa

2 kommentarer:

Lenesquilt sagde ...

Ja jeg glæder mig til januar mødet i ÅQ, så vi kan få byttet. Godt nytår. Knus

Quiltjane sagde ...

I am glad you liked the flower. Happy New Year, Jane