tirsdag den 28. december 2010

Bargello-løber

For et par år siden syede jeg en stor bargello til min mor. Det var min plan, at det skulle være en løber, men NEJ!!! - den skulle da helt bestemt op på væggen. Og det ser også super godt ud!
Siden har jeg haft nogle reste-stykker, der ikke var skåret op, liggende i skabet - og nu er de så blevet til en dobbelt dækkeserviet til min mors spisebord i stuen. Den har 10-12 cm "hængekant" i hver ende, hvilket nogenlunde svarer til de ensfarvede endestykker.


Quiltningen er med tre forskellige Valdani Quiltetråde.


Det var så årets sidste julegave... nu med titte- og lukkekant!

Men hvad skal jeg så nu??? Det hemmelige fra i aftes er færdigt, og klar til at blive afleveret, men den er jo hemmelig! Lidt stofskæring til papsyning vil nok være en god idé!

Maria

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, det er lige den løber, jeg mangler til at pynte op under et dejligt måltid. Glæder mig til at få den hjem.
Knus fra mor

Marie sagde ...

Super flotte farver - super heldig mor du har!

Marianne sagde ...

for sørensen Maria..... det er helt vildt hvad du får fra hånden :)
super flot dinner for two .....
kh♥

Pia sagde ...

Nu kan jeg se hvorfor du var nødt til at have den gule tråd med hjem. Smukt resultat :-)

Anonym sagde ...

Megetb smuk og fin dækkeserviet du har syet

Kari sagde ...

Æv, hvor er din mor altså heldig. Flotte farver.