torsdag den 6. januar 2011

Makeover på nederste etage!

Dette indlæg kunne lige så godt have heddet: "Fod på det" eller "Overdrivlese fremmer forståelsen" eller "Vanvidet overtager!"
Idag har jeg rigtig forkælet mig selv - langt ud over det rimelige vil nogen (også manden min) nok mene, men når chancen byder sig, er det bare med at slå til!

For ½ år siden fik jeg konstateret en hælspore (ingen skrækhistorier i kommentarerne tak - jeg har fået så rigeligt), og i dag kørte jeg så til Green Comfort's restudsalg/lagersalg i Randers i håb om at kunne købe nogle super-kvalitets-sko/støvler/sandaler til en overkommelig pris.

Efte ½ times venten ude i kulden, sammen med en flok damer fra Randers, blev døren åbnet og vi myldrede ind. Jeg gik helt specifikt efter Medical/New Feet sko, da jeg har fået det anbefalet til mine stakkels fødder.
Uha, hvor er det godt at bruge en str. 36 - 37, der er der nemlig ikke så mange der gør, så der var et rimeligt udvalg! Medical er ikke verdens smarteste sko, men når alternativer er "At gå eller ikke at gå", er valget ikke så svært!

Nogle af damerne fra køen anbefalede mig simpelthen at samle mig en bunke af de sko jeg kunne lide i rette størrelser og så først derefter prøve dem. Ganske genialt - når der nu kun er 1 - 2 eksemplarer af hvert par. Nogle med erfaring havde sipelthen taget en stor blå Ikea pose med, som de puttede sko i under indsamlingen.

Som sagt - så gjort!


Nu bliver jeg helt flov - for det er altså bunken af det jeg købte... Jeg havde en noget større bunke i forretningen!


Hertil sagde manden min: "Du kan jo kun have ét par på ad gangen..." og derefter... "Smider du så ud af dem der står i skabet?" "JA og JA!" Kvinder og sko... I ved!


Hvis du endnu ikke har fået kaffen galt i halsen, så får du her endnu en chance - jeg har givet 2400 kr. for det hele - 266 kr. pr par. Og jeg - jeg er kiste glad. Har straks puttet diverse indlæg i mine nye blå hjemmesko og kan nu gå næsten helt normalt omkring! FEDT!

Maria

PS: Kl. 18.30
Har nu smidt 3 par støvler og 7 par sko/sandaler ud. Ikke til genbrug for det er de ikke værd - nej i småt brandbbart. Har stadig 3 par som jeg lige skal "sige lidt farvel til" inden de også ryger ud! Nej, tror lige jeg tager der første par og sender samme vej som resten allerede nu...

22 kommentarer:

Jette sagde ...

Det er da nogle lækre sko og støvler du der har fået. Og til hvilken pris!. Rart at du så kan gå godt igen.

Karinas Blog sagde ...

Holder bare SÅ meget af dig søde.........*SS*

Anonym sagde ...

Det er da helt vildt billigt for alle de sko/støvler.
Tror vi alle har prøvet at købe skom som passede bedre til øjnene end til fødderne og dermed smidt pengene lige ud af vinduet .

Super dejligt du er blevet "helbredt".

Mange hilsner
Lone

Anonym sagde ...

Ps.
Du har glemt at købe sandaler ;-)

Lone

Berit sagde ...

Det ser godt ud, 2400,00 ja det kan du så være heldig at får 2 måske 3 par for inde i en (alm) skobutik

Pia sagde ...

Så ser de da heller ikke værre ud :-)

Jette sagde ...

Super at købe så mange lækre sko og støvler og så til den pris.
Med hensyn til om de er smarte så er det jo som du selv siger det er et spørgsmål om at gå. Jeg selv er færdig med at købe "smarte" sko som så bare står i skabet ;o)

Marianne sagde ...

det er da for vildt ... 9 par super fede .... i de skønneste farver :) - dejligt at de har hjulpet dig ...
kh♥

Anonym sagde ...

Næææhhh hvor kunne jeg godt have tænkt mig at have være med på den shopping.
Jeg synes, du har gjort super-køb.
Knus
Mor

Else Marie sagde ...

Hej Maria,

Jeg har gået samme problemer siden sidste sommer, jeg går med gele indlæg, de ruller bare rundt efter kort tid, jeg skal bare ind og prøve sko, dine støvler er jeg vild med, skønne farver på skoene. Jeg har også besøgt linksene jeg blev overrasket over sko/støvler med fine hæle. Jeg vil også eje........... for det gør bare så p..... ondt.

Kari sagde ...

Hold op hvor lækkert, og så til den pris, det er da vildt. Jeg har selv prøvet en hæl-sporer, så jeg ved godt hvor vigtigt det er at gå i ordentlige sko.
Hvis du fortryder, så har vi samme sko-størrelse :-)

Hanne sagde ...

Det er da fuldstændig vildt med så mange flotte støvler/sko til den pris. Bare det var mig.. jeg døjer også med en f...... hælsporer

ChiliQuilter sagde ...

Tillykke med de fine sko og tak for en super god blog.

Gad vide om der findes sådan et rest/lager salg i Kbh. området....

Helle sagde ...

Jeg er grøn af misundelse....fame en god deal du fik gjort der...
Tillykke med dine nye sko..
Er selv en green comfort bruger og ville ønske jeg boede i nærheden af Randers for så havde jeg gået ligeså amok som dig...
De halvlange snørestøvler som du har i brune, har jeg i lilla og er kisteglad for dem...skønne at gå med...men måtte jo give 1500 for dem sidste år..uha uha..så du har virkelig lavet en hammer fed deal..tillykke :-)

Bedstes Patchwork sagde ...

Hold da op du er da gået helt amok i fodtøj, det plejer jo at være i syning ;o) men det var da vildt billigt for så mange par,så jeg forstår dig, skønt hvis de kan hjælpe på dine fødder også.

Hanne Wolff sagde ...

Hej Maria, normalt er jeg ikke sko-fetichist, men her kunne jeg godt have tænkt mig at være med. Jeg er også til flade sko med god plads. Tillykke med købet
Knus - Hanne

Lenesquilt sagde ...

Altid dejligt med nye sko, og så til den pris. Tillykke med dem.

Hanne sagde ...

Den shoppingen skulle jeg også gjerne vært på - der var det mye fint :-)

Anonym sagde ...

Super fine sko!
Har du ikke en adresse?
Jeg vidste godt lagersalget eksisterede, men har simpelthen ikke kunne finde noget om det nogen steder!
Og med stående arbejde og sarte fødder er jeg bare nødt til at eje nogen flere.
Knus Pia

Anonym sagde ...

Hej, super salg. Besøgt det mange.gange. du finder det på adressen steen blichers gade, tæt v. Cetntrum. Randers . Du kan parkerer v. Rema eller lidl efter togstationen. Held og lykke Britt

Anonym sagde ...

Der er åbent den første torsdag i måneden, men hvornår på dagen?

Anonym sagde ...

Hej. Ved du om de stadig holder lagersalg hos Green Comfort?