søndag den 27. februar 2011

Gave! Update!

Engang inden jul faldt jeg over et sjovt indslag på en blog - "Få en gave og send tre videre!" Det lød da sjovt, så jeg skrev mig straks på som mulig deltager, blev udtrukket og forleden dag kom min gave - og hvilken gave!

Det fineste nålebrev syet super lækkert! Tusind tak Solveig KaDuSei!

Nu er jeg så forpligtet til, inden der er gået et år, at sende 3 gaver videre til 3 andre bloggere.
Har du lyst til at lege med? Der er to betingelser: Du skal selv videresende 3 gaver (inden for et år efter at du har modtagen en gave fra mig) og du skal være blogger. That´s it!

Læg en kommentar hvis du vil være med! Hvornår gaven kommer - ja det vil tiden så vise, jeg har jo god tid!

Maria

PS: Jeg trækker lod mellem dem, der har lyst til at være med!

11 kommentarer:

Lenesquilt sagde ...

Hej. ER da altid med på noget sjov og dejligt, og hvad er mere dejligt end en gave, og sjov når man ikke ved hvornår den kommer.
Knus

Jacqueline sagde ...

I would love to participate! =) And thank goodness for Google translator - now I can read your blog!

xoxo
Jacqueline

Gitte Møldrup sagde ...

Hej Maria
Sikke et tilbud og en sjov leg.
Jeg vil gerne være med.

Marianne sagde ...

hej Maria

3 har allerede meldt sig ....så ja... desværre for mig ......man kan virkelig se at den gave du har modtaget er lavet med sjæl og ynde... heldige dig
kh♥

Monika sagde ...

Hej

Jeg syntes det lyder som en rigtig god idé. Jeg har rigtig meget lyst til at deltage, så her er mit lod.

Kh Monika

grymerspalet sagde ...

Jeg vil også gerne være med - hvilken sød gave, du har modtaget. Det bliver spændende, hvem der bliver de heldige.

Ann sagde ...

Uhhh! Det lyder som en glimrende ide!
Jeg melder mig også på banen.

Marianne sagde ...

update :
dejligt :) - så kan man stadig være heldig :)
kh♥

Hannekludekone sagde ...

Jeg vil også gerne have chancen for at deltage!

Anonym sagde ...

Sød gave du har modtaget,jeg vil gerne være heldig også.

Quiltjane sagde ...

Thank you for the giveaway. The needle case is beautiful and in the shape of a hexagon! I always enjoy reading your blog and seeing the wonderful things you make.