fredag den 15. april 2011

Stitchery...

Efter at jeg i en længere periode slet ikke har lavet stitchery, er jeg nu rigtig blevet hooked igen. Jeg meldet mig for et par måneder siden til "Tis The Season" på Stitch-A-Long, hvor der skal syes to eller tre blokke om måneden. Og det tog hurtigt overhånd for mig... så jeg mangler bare at sy blokkene sammen. Hvad skulle jeg så stitche? Jeg kom hurtigt til at tænke på SAL-bloggens sidste projekt "A Gardener´´s Journal", for da jeg quiltede Pias udgave af denne skønne quilt for hende, blev jeg så forelsket i stitcherierne. Jeg har også bestilt lidt (bare en lille bitte charm pack eller to og et par ½ yards) stof til mit projekt, så jeg er faktsik så godt som klar til start... men så kom jeg lige til at tænke på, at jeg allerede havde et helt projekt liggende i skabet, optegnet og med både tråd og stof... og med en "slutdato" påskrevet. Den er godt nok først i november men alligevel.

Så for een gang skyld har fornuften sejret her hos mig og jeg har kastet mig over "Living the Dream" fra Leanne´s House i stort set sammen farver som den jeg syede sidste forår.
Det er nemlig sådan, at manden min ikke bryder sig specielt meget om patchwork, men lige denne quilt faldt han for - og så skal han da bestemt også have en!

Maria

1 kommentar:

2ne sagde ...

Et kjempelekkert hjerte :-)