søndag den 5. juni 2011

Lidt Lime Quilt!



Som jeg tidligere skrev, var min plan oprindeligt at quilte i lodrette baner, men quiltens tykkelse umuliggjorde det. Altså, det kunne naturligvis godt lade sig gøre, hvis jeg ikke tog hensyn til quilteretning, men linjer skal helst quiltes fra to sider af quilten og ikke fra alle fire. Det har jeg både lært på quiltekursus (Quilt University) og gjort mig nogle (lidt dyrtkøbte) erfaringer med. Så det blev til stjerner i stedet, for så kunne quilten møfles ind i symaskinen, alt hvad jeg lystede!


Nu skal der lige en lille hilsen til konfirmanten bagpå og så er den klar til at blive endelig afleveret senere på ugen!

Maria
PS: Den ligner faktisk min EQ udgave ret godt!

8 kommentarer:

Over40 sagde ...

Du er godt nok effektiv! Det ene fine projekt efter det andet...
Også rigtig fine Japantæpper.

LeKaQuilt sagde ...

Så fint det ble!

Berit sagde ...

Deter da en lækker quilt.

rubyslipperz1052 sagde ...

I hope this translates...
This is a REALLY cool quilt!...fun design and great colors!

hugZ,
annie
rubyslipperz106.blogspot.com
US

Bedstes Patchwork sagde ...

Flot tæppe og flot quiltning.

Kari sagde ...

Den er da utrolig flot uanset om den ligner eller ej. Det ser rigtig godt ud med den lime stribe i.

Vargáné Mária sagde ...

Wooow Maria!
It is a beautifull work!
Congratulations!

Sølvis blog sagde ...

Utrolig herlig quilt. Tror lige jeg må "snuppe" ideen