onsdag den 12. oktober 2011

Av min arm...

Idag har jeg fået en foretaget en længe ventet operation på min højre skulder. Jeg skal skåne Jer for detaljerne, men det er gået rigtig godt. Lægen var ovenud tilfreds - det så super godt ud i leddet og jeg må bruge min arm som jeg kan allerede fra imorgen. Det eneste jeg skal sørge for er, at holde min isposeforbinding i kold form i to dage, med det sørger fryseren jo næsten for!


Heldigt nok kom der en spændene bog med posten idag... Så jeg kan drømme om mere syning på amerikansk, nu jeg ikke lige kan gribe nålen selv!


Maria

16 kommentarer:

Anne-Mettes Oaser sagde ...

God bedring med arm/skulder.
Det er en lækker bog, du har anskaffet dig.
Knus
Anne-Mette

Hanne sagde ...

God bedring. Det er da godt du kan sy allerede i morgen - ellers var det da en katastrofe.

Bedstes Patchwork sagde ...

Dejligt at høre at din operation er forløbet godt, jeg håber ikke du har alt for ondt i den. Behøver du hjælp til noget må du sige til, så skal jeg nok komme forbi og give en hånd med.
Rigtig god bedring. Knus

evaj sagde ...

Krya på dig!!Kram

Bente sagde ...

God bedring.
Godt du snart kan sy igjen :-)

Lis sagde ...

God bedring til dig.
Godt du kan sy imorgen eller allersenest i overmorgen.

Kh. Lis

EnHeberg sagde ...

Det er jo et rigtig godt udgangspunkt. Rigtig god bedring :)

Helle sagde ...

God bedring med dig, Maria :-) Håber du bliver helt rask i din skulder igen.
Knus, Helle

HEKSEN sagde ...

Ja, det er slemt ikke at være i stand til at "håndværke". Rigtig god og hurtig bedring.

Gitte Møldrup sagde ...

Dejligt at det er gået godt og positive ord fra lægen kan vel tages som gode tegn.
Rigtig god bedring, håber du hurtigt er tilbage i god form

Camilla sagde ...

Det er da en trøst, at operationen er gået godt. Dejligt at du må begynde at bruge armen allerede i morgen. God bedring til dig.

Susanne sagde ...

Hej Maria, rigtig god bedring til dig, så forstår jeg bedre at du i går var på forkant med skæringen til dit kursus om 5 uger. Kan godt huske hvordan det var da jeg blev opereret i højre håndled og ikke kunne lave noget kreativt i 2 uger, der blev da godt nok læst mange bøger. Mange knus.

Helene Juul sagde ...

Det lyder godt ... og ikke så slemt som frygtet. Meeen, mon ikke du har lidt for ondt i morgen til ligefrem at sy? Uanset, så rigtig god bedring. Knus

Berit sagde ...

Pas nu godt på dig selv, og ikke over anstrenge den stakkels arm. God bedring.

grymerspalet sagde ...

Rigtig god bedring. Det er da også helt underligt, hvis vi ikke snart ser noget håndarbejde fra dig, da du er så dejlig hurtig til at skrive her. Men tag den nu med ro.
Knus Kirsten.

Camilla WP sagde ...

God bedring!