mandag den 3. oktober 2011

Jeg har fået en kurv!

 Og en lækker lime een af slagsen.

Jeg var den første i min gruppe af ungdomsveninder, der fik børn og har derfor haft rig mulighed for at videregive både tøj og legetøj. Og det gør jeg stadig.

Idag kom en af tøserne på besøg for at hente (indtilvidere) sidste ret store læs af begge dele og hun havde denne skønne kurv med til mig. Efter kaffe, snak, latter og slæbearbejde kunne vi fylde hendes bil op med dukkehus, biler, bøger, dukker, barbie, cd/dvd, rulleskøjter og tøj! Det er så skønt, når tingene kan komme til at gøre godt hos nogle andre, når vi er færdige med at bruge det - og sjovt nok er det super nemt for Julie og Jakob at "skille sig af med" deres legetøj, når de ved, at nu får Amande, Anne, Viggo, Molly, Hannah, Emma, Simon, Freja... det at lege med.

Og en ikke ubetydelig sidegevinst af dette arrangement er, at vi nu har fået mindst 1½ m2 tom gulvplads på altanen, noget der bekommer manden vil rigtig godt!!

Maria

Det er tydeligt, at der er een der kender mine søde laster ret godt!

1 kommentar:

Bedstes Patchwork sagde ...

Sikke en dejlig gufkurv du har fået.