torsdag den 8. december 2011

Møgunge!!!

I aftes kl 20.00...

Mig: "Unger ved I hvad, jeg har lige opdaget, at jeg har gået med vrangen ud på skjorten hele dagen!!!!!"

Julie: "Ja, opdager du først det nu?"

Mig: "Opdagede du det allerede imorgen?"

Julie: "Jeg tænkte i morges, at du da vist var ekstra træt!"

Godt så! Må udtænke en lille sød hævn - nej det nænner jeg jo ikke - sjov er hun nu den møgunge!

Maria

Er du typen der fortæller folk, at de har spinat mellem fortænderne/toiletpapir hængende under skoen/nederdelen klemt fast i trusserne/en stor bussemand siddende på næsen/...?
Eller tænker du, at det da er pinligt og lader somom alt er som det skal være?

3 kommentarer:

Helle sagde ...

uha..ja sikken en møgunge ;-)

Jeg siger det til folk...er simpelthen min pligt...de kan jo ikke se sig selv.
Har engang lavet klassikeren med nederdelen i trusserne og heldigvis gjorde en anden mig opmærksom på det. Ellers havde det godt nok været svært pinligt!

Ann sagde ...

Jeg fortæller det også altid. Kender jo selv den kejtede følelse, hvis man timer efter en frokost ser et større havearrangement mellem ens tænder.

knhobby sagde ...

nix, jeg er nemlig også en af dem der ikke ser hvad andre folk har på, med mindre det på en eller anden måde fanger fordi det har lækre farver eller design. Til gengæld sker det jeg får at vide om ikke jeg har feks vendt blusen forkert ;)................
gruer også for at komme afsted på arbejde i hyggebusker eller hjemmefutter;)