fredag den 30. december 2011

SSCS gaver!

Jeg fik denne super søde løber af DE i årets SSCS. Jeg elsker dresden plates i en hver afskygning!


Nu kan jeg også vise de pakker, jeg har sendt afsted til min SSCS partner Lurline.

Først den lille gave, som måtte åbnes ved modtagelelse

og så den "store" gave til juleaftensmorgen.
Jeg elsker altså denne taskemodel - måske jeg skal sy en til mig selv også???
Nå, det siger jeg vist nok hver gang jeg har syet sådan en...

Nu er julen pillet ned her hos mig - men der er dog stadig lige kager tilbage i dåserne.
Det er blevet tid til at tænke over næste års "patchwork fortsæt"!
Har du mon et??? Og plejer du at holde dem???

Maria

7 kommentarer:

Helle sagde ...

Den er da også lækker den Taske --hvor er mønteret fra ? hvis man må spørge

Gitte sagde ...

Lækker taske med tilbehør.

Jeg har i hvert fald 2 patchworkfortsætter:

Primært bruge det stof jeg har og kun købe nyt, hvis det er absolut nødvendigt.

Lave mindst 2 ting færdig, før jeg starter på noget nyt.

Godt Nytår fra Gitte

Chookyblue...... sagde ...

lots of beautiful gifts.........Lurline just LOVES the bag......

Julia sagde ...

Maria, I live near Lurline and got to see the beautiful bag...Beautiful work...love it!
Julia

Gitte sagde ...

Det er nogle fine fine du har givet, men jeg kan også godt lige dresden løberen.
Nytårsforsæt i patchwork? Det har jeg aldrig sat mig, men det kunne være en god ide. Jeg tænker over det.
Godt nytår.

grymerspalet sagde ...

Måske skulle jeg også sætte mig "patchwork fortsæt" - det ville ikke være dårligt. Lover dog intet endnu. Men jeg har et fortsæt: at lægge ting på plads med det samme!!! Hvor ville det hjælpe mig meget, jeg bruger megen tid på at lede.
Godt nytår Maria og tak for alle dine gode ideer i det snart svundne år fra Kirsten.

Bedstes Patchwork sagde ...

Fine ting du har sendt til Australien og også en sød løber du har fået retur.
Godt Nytår til dig og din familie. knus