onsdag den 15. februar 2012

Til kanten...

Arbejder støt på at nå helt ud til kanten på den babyquilt, der skulle have været færdig i lørdags. Det blev den tydeligvis ikke, men tror ikke det generede veninde eller hendes datter Rosa spor. Jeg havde nemlig ikke afsløret, at jeg var i gang med at sy, så jeg kunne vise noget "godt på vej" i lørdags til venindens store glæde og overraskelse.


Når jeg i aften får syet det sidste kan på, så skal der quiltes... og det har jeg faktisk ikke gjort siden min operation i oktober. Slet ikke noget i fri hånd! Jeg ved lige hvad jeg gerne vil quilte - sådan noget med store blomster, blade, hjerter og krummelurer, men det er jo ikke sikkert at jeg kan, nu jeg er sådan helt ude af træning. Her tænker jeg ikke så meget på armejn styrke, men øvelsen i den jævne, glatte bevægelse, hvor hænderne gør, som mit hoved forestiller sig. Tror lige jeg denne gang vil gøre "som der står i lærerbøgerne" og lave mig en lille testsandwich!

Maria

1 kommentar:

Gudrun sagde ...

Lycka till med svängarna i kviltningen!