onsdag den 1. februar 2012

Veng i billeder...

Alle blokke klar til bytning.

Nannys flotte quilt - med til maskinquiltning.

Kari's meget små fine kvadrater til en lille dug...
 ... og hendes super flotte Hope BOM der vokser og vokser!

Berit og hendes strimler

Karins mange mange trekanter og kvadrater på snor

Hanne og hemmelige hendes piger

Gittes 500 mini kvadrater - nu samlet til den flotteste kant om 4 broderede træer.

Henriettes 4-patch skjorte tæppe
Og tænk - så var der mange andre projekter, jeg ikke fik taget billeder af.

Af min egen kasse fik jeg syet 1½ top trods influenza!
Første oplag af Jakobs tæppe - blokkene var lynhyrtige at sy!
Og fødsesldags quilten endelig samlet - dog med enkelte systemfejl undervejs (det stitchery i 2. række der vender forkert på billedet, er vendt!)!
Skal hilse og sige, at indtog af 11 skøøønne quilteveninder straks rettede noget op på mit skrantende helbred.
 Halv-spist proviantbord fra lørdag aften... og vi gjorde ellers, hvad vi kunne!

 Farvel og tak for denne gang - vi ses næste år!

Maria

5 kommentarer:

Chookyblue...... sagde ...

love the show and tell.........

Camilla sagde ...

Flotte billeder og projekter. Er helt vild med dine farver i fødselsdagsquilten.

Helene Juul sagde ...

Æv, at se billederne her gør mig jo ikke mindre "misundelig" og ærgelig over at jeg ikke kunne deltage :-(
Men, jeg var der "i ånden" ... på mere end én kan jeg se. Herligt at se at både Nanny og Karin har arbejdet på at færdiggøre nogle af mine tidligere BOMs.

Berit sagde ...

Du er s.... God til at få taget billeder af det hele. Knus

Gitte sagde ...

Man bliver helt misundelig på jer og jeres weekend. Nu er vi 4 piger, der gør det hele efter. Det glæder jeg mig til.