søndag den 15. april 2012

Snip, snip, snip!

I dag er jeg kommet så langt, at jeg har flyttet en symaskine ud på altanen, for med sol og mere sol er det altså ikke til at sy i et nordvendt værelse om dagen. Jeg skal ud i lyset!

Det giver dog lidt fotoproblemer, for det er næsten umuligt at undgå overbelysning - håber I bærer over med mig!

Lille haps af endnu en model - og nej, jeg er ikke ved at sy ud i det prikkede stof, men har endnu ikke drejet modellen, så stingene kommer til at flugte stoffer... Kom bare lige på, at jeg da skulle tage et billede..



Til min fødselsdag fik jeg denne vidunderlige og helt igennem uundværlige lille saks af Karina og den følger mig næsten "hvor jeg går og står". Den er super ved symaskinen, håndsyning og genial til afklipning af hæftede tråde på bagsiden af "noget". Det bedste ved den er næsten, at man simpelthen kan høre hvor skarpe bladene er - snip, snip, snip!


Den kan på det varmeste anbefales!!!

Maria

4 kommentarer:

kroghkunst sagde ...

Åh ja den saks kender jeg godt. Jeg har haft min i mange år, har faktisk to, så jeg har en ved symaskinen og en i stuen, hvor jeg færdiggør tingene i hånden.
Jeg har også den matchene store stofsaks og kan slet ikke klippe stof uden. Den er bare suveræn til mine dårlige skuldre.
Det må have været skønt at sidde på altanen og sy i det dejlige vejr vi har haft i dag. Den mulighed har jeg ikke, til gengæld har jeg ovenlysvinduer i min systue, så jeg klager ikke.

Hilsen
Lone

Lenesquilt sagde ...

Ja det er en super dejlig saks

Bedstes Patchwork sagde ...

Spændende med alle dine hemmligheder.
Ja, den saks er super jeg har haft min i flere år, den er uundværlig.

Pernille sagde ...

Jeg elsker også min lille saks! Selvom min efterhånden er flere år gammel, er den stadig kniv-skarp.
Har også stofsaksen - helt sikkert et hit!


Mvh. Pernille