tirsdag den 15. maj 2012

Kold Quilt!

Jeg må godt nok indrømme at det har været noget af en kølig fornøjelse at quilte i dag! Min Bernina med BSR er flyttet til sin sommerresidens på altanen (den er altså lukket - altanen) og hvis der bare er lidt solskin, så bliver der dejligt varmt... grænsende til ulideligt varmt. Men i dag var det ikke det mindste solstrejf og så er der bare koldt. Så i klædt ekstra trøje og tykke sokker har jeg fået quiltet den der hemmelighed...


Nu kan man jo godt undres over, hvorfor jeg ikke bare flyttede maskinen ind... men kort sagt, så er mit lappert druknet! I aftes lykkedes det mig ikke at finde min rulleskærer og det tog flere minutter at fremtrylle en dåse lim... fra bag-ved-og-neden-under-noget-jeg-ikke-lige-har-haft-fat-i-for-nyligt... Men jeg har bare ikke lige tid (!!!) til at rydde op, så det må vente til engang... i næste uge??? Til gengæld er mønsteret på ovenstående skrevet (næsten) færdigt og sendt til tjek hos over-korrekturlæseren!

Maria





1 kommentar:

Kari sagde ...

Pas nu på helbreddet.