mandag den 18. juni 2012

Når "Ikea" ikke er lang nok...

Ja, altså ikke selve Ikea, men de fantastiske skærebrætter jeg normalt bruger til at stabilisere bunden i mine tasker. Men den taske jeg næsten har færdig, ja den er altså længere end et skærebræt. Heldigvis havde jeg et gammelt billigt skæreunderlag stående, som jeg sjældent brugte... og så måtte det lade livet for tasken.


Julie syntes godt nok at det var en dum idé, hvis jeg nu skulle få brug for skærepladen senere, men mon ikke der inden længe kommer tilbud på et i fakta eller netto? Og ellers så klarer jeg mig fint uden!

Maria

1 kommentar:

Anne-Marie sagde ...

Det var da en god ide, ... nu ærgrer jeg mig, for jeg har lige smidt en gammel skæreplade ud, :-O den kunne ha været anvendt bedre, det vil jeg huske. Tak for ideen.