tirsdag den 12. juni 2012

Søvnløs!




Jeg kunne bare ikke falde i søvn i aftes - hvilket jeg tydeligt kan mærke/huske i dag, men først efter 2½ vågne timer, er jeg nu kommet i tanke om, hvorfor jeg ikke kunne sove... Pludselig, som mit hoved ramte puden, kom denne dahlia frem for mit blik, og så en masse tanker om trapunto, tyk polyester mellemfor (som jeg jo lige har skrevet, at jeg ikke bruger!), vandopløselig tråd - håber, håber, håber jeg har noget et sted på lager, vild quiltning... 
Godt jeg lige kom i tanke om det, ellers var en helt vildt skøn leg gået min næse forbi... skal "bare lige" rydde lidt op forinden!

Maria

7 kommentarer:

kroghkunst sagde ...

Wow hvor er den flot. Er det Marti Michelle skabeloner du har brugt?

Hilsen
Lone

Quiltjane sagde ...

Such a beautiful Dahlia.

Julimond sagde ...

Really wonderful. This are Batiks? I forgot to translate via Google.

Greetings from Germany
Iris

Maria Vetter Christiansen sagde ...

Smuk, smuk, smuk! Ha' en dejlig dag og leg godt!
Knus Maria Vetter

Marianne sagde ...

hold da helt ....
hvor er den smuk ...
godt du kom i tanke om :O)...
knus♥

Ulla sagde ...

SMUK! Sikke dejlige farver du har valgt.

Askepott sagde ...

Det var litt av et blikkfang - virkelig fargerikt og lekkert.