onsdag den 8. august 2012

Jeg vil QUILTE!!!!

Her til aften har jeg quiltet tre blomster i fri hånd og uha - nu vil jeg bare QUILTE! Det er længe siden jeg sidst har siddet ved den symaskine og bare ladet hænderne arbejde, og jeg kan mærke, at det helt bestemt trækker op til en overordentlig stor omgang frihåndsquilt! Godt jeg har noget det skal quiltes inden for de næste par uger... når det altså er syet færdigt. Og her skal Jakobs quilt ikke nævnes med et ord!

Rigtig sødt bagsidestof... forsiden er hemmelig lidt endnu!

Altså har jeg straks kastet mig over min skønne Dahlia og en klamgrøn sytråd. Den passer bestemt ikke til i farven, men nu skal den også blot gøre det nemt for mig at folde 1/4" sømrum om, hvorefter den skal fjernes igen. Og så er farven jo fuldstændig ligegyldig!


Tilbage til strygejernet og min Mary Ellens Best Press strygestivelse!

Maria

Ingen kommentarer: