søndag den 19. august 2012

Panel...

Da jeg for flere år siden købte, det FQ bundt jeg har brugt til min SKofW, var der to paneler med. Sådan nogle pænt store nogle på 60 x 110 cm. Det er egentlig meget søde, men hvad skal man lige bruge dem til???


Jo, det ene har jeg brugt på bagsiden sammen med noget lækkert flammet varmt orange stof. Sådan noget der næsten kan give følelsen af sol... til vinter!


Det andet overvejer jeg at "strimle" og bruge som lukkekant. Det har gul som hovedfarve og vil se dejlig friskt ud! Nu skal jeg så bare iklæde mig en ordentlig kavalergang, og så kan jeg uden problemer overtale manden min til at give mig et par hænder til at "sandwiche"! (Det kan jeg nu også uden kavalergang...)

Maria

2 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Har ofte lurt på det samme! Dette var to riktig brukbare anvendelser av slike store panel.

Lonci sagde ...

What lovely colors, love this:)))