lørdag den 13. oktober 2012

Koselig!!!

I dag har så absolut været koselig. Masser af snak, fine modeller, lækre indkøb (altså hos de andre...), god forplejning, latter, hyggelige mennesker og broderi!
Mine arbejder fra i dag ligger til tørre, så de må lige vente lidt med at blive afsløret, men jeg har lækre billeder af nogle af Wenches (Northern Quilt) nye julemodeller.
Super flot pude, som jeg tror, jeg vil lave om til en lille dug. Nu kan det ikke ses, men der er simpelthen både "dusk og klunke" på hjørnerne af puden! Og Wenche har selv lavet dem!!!
Mus med mavepine og laaaang hale!
Wenche viste også for både tidligere og nye kursister, hvordan hun bruger "de der billige børnefarvekridt, der ikke kan tegne på papir" til at farvelægge broderier. Nemt og meget effektfuldt.
Det er ikke til at se det, hvis men ikke lige ved det, men Berit du er da ved at handle lidt her (også) eller hvad ...??? 
Lidt blev der også handlet. Jeg måtte faktisk bede Helene blive stående med front mod mig (fotografen), for hun for rundt, og fandt ting og sager til alle de glade kunder. Selv sad jeg bare og syede i et væk! Dejlig og koselig dag!

Maria

Syede I også elefanter mor??? 

5 kommentarer:

Berit sagde ...

Hi hi, nej jeg handlede ikke, så bare hvad de andre købte:-)

Maria Harrits sagde ...

Den er god med dig!

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Det var en super koselig dag og dejligt at se dig og alle de andre skønne quiltequinder.
Knus
Anne-Mette

Gitte Møldrup sagde ...

Ja det var koselig !
Har du syet en violet nisse, eller er jeg farveblind ?

Design Nanny Brown sagde ...

Den der elefant er vel nok sød. Tænk hvad der ellers bliver gemt på bagside af vores sytøj.