fredag den 26. oktober 2012

Wonky????

Nu har jeg sat skærehjulet i morgendagens DU stof og skåret det lidt skævt!
Her er så resterne efter første blok er færdig. Tænk, det var planen at den skulle være 12½" x 12½", men så stor blev den ikke. Det er heldigvis ikke noget problem, for det er jo "Wabi-Sabi"! Så jeg syr bare noget på senere, hvis det bliver påkrævet! Næste blok er straks værre... må lige tænke mig om en ekstra gang, for min oprindelige plan skal måske ændres ret drastisk... Hmmmmm...
Heldigvis er det ikke eneste projekt der er gang i - jeg er nemlig også ved at quilte en lækker lille sag, men lige nu er den tydeligvis optaget! 

Maria

2 kommentarer:

Helene Juul sagde ...

Det ser lækkert ud - både det ene og det andet. Og missen laver kvalitetskontrol kan jeg se. Glæder mig til at se, hva du har fundet på.

Gitte Møldrup sagde ...

Det ser spændende ud. Jeg må vist hellere få taget en beslutning inden der kommer billeder frem fra imorgen.