mandag den 26. november 2012

Fundet.....

Disse tre dukkede på mystisk vis op i et skab hjemme hos mig forleden. Helene og jeg havde ellers de sidste 6 mdr diskuteret, hvem der havde dem - vi var nemlig begge sikre på ,at det var den anden! Hos mig lå de så gemt sammen med sidste års julestof... Underligt sted!!! Men så fandt jeg da i hvert fald en stor stak af denne skønne juleserie til mig og modellerne til Helene. At  jeg så tabte - ja det er der ikke noget at gøre ved!
 Hele sættet fra mit Julemønster fra sidste år!

Maria

Der i aftes begyndte jeg på et "Once in a Lifetime" projekt...brugte 6 timer på at fussy cutte stoffer til 24 hexagon blomster. Overvejede flere gange hvorfor der er så lange raporter på Kaffe Fassett stoffer... men det er der altså, så nu har jeg mange flotte stykker stof, med 6 små huller spredt jævnt ud over 40 - 60 cm. Godt jeg har så mange cm i alt!!

2 kommentarer:

Lene sagde ...

hvor dejligt at projektet dukkede op. smukt håndarbejde

Catarina C sagde ...

Vilka söta utsmyckningar!