søndag den 17. februar 2013

Læsehest...

Tja, lige nu er det jo næsten farligt at sige "hest", men jeg vover det nu alligevel. Jeg har hele mit liv været en rigtig læsehest og har mindst læst 2-3 bøger om ugen lige meget hvad der ellers skete i mit liv (studie/eksamen/spædbarn...). I dag er jeg mere blevet til en "lyttehoppe" (familien mente nok at et lyttesvin var sjovere, meen...) og har altid en bog klar lige til at smide i ørene. Jeg er krimi-man om en hals, men ind imellem sniger der sig også en biografi eller andet faglitteratur-agtigt ind hos mig.
Bogens forside
Har du lyst til at snage lidt i hvad jeg læser, og/eller risikere at finde bøger/forfattere du ikke allerede kender, kan det gøres gennem fanebladet Bøger. Lige nu har jeg blot skrevet bøger fra 2013 ind, så det er ikke blevet til så mange endnu, men det kommer!

Maria

PS: Jeg har monsterbøvl med kamera/computer pt., så det bliver ikke til ret meget blogning... håber snart det kommer igen!

Ingen kommentarer: