søndag den 31. marts 2013

Close-up!

Min første tanke, da jeg vågnede i morges, affødte et stort sagligt smil... "Jeg er færdig med at quilte Hope!!!". Det kan godt lyde somom jeg ikke rigtig gad quilte, men det er helt forkert. Jeg elsker at quilte denne type quiltemønstre/blokke med fjer, krummelurer og detaljer, men samtidig er det et stort tungt arbejde, - og en endnu større tilfredshed, når jeg er færdig. Og det er jeg nu!

Et par af billederne står på højkant - aner ikke hvorfor, men læg hovedet på højre skulder, så går det alligevel.

Jeg har brugt hjemmelavede stensils til midten og de røde trakanter/firkanter og en flot bred lånt fjer i kanten.  De lyse trekanter har jeg tegnet streger i og resten er quiltet uden opmærkning.

Nu er jeg spændt på hvad ejerkvinden syntes om resultatet!

Maria

8 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Hold da op hvor ser det godt ud, super flot.

Anonym sagde ...

Hvor er det flot arbejde Maria

Susanne M

Helene Juul sagde ...

Ja, hold da op hvor er Hope blevet FLTO. Godt gået!

Annestof sagde ...

Wauw!

Gimpenisser v/Karen sagde ...

Hvor er det et flot stykke arbejde du har lavet. Hvor ville jeg gerne kunne Quilte, men ved slet ikke hvordan jeg skal starte på sådan noget, tegner man det mønster man vil quilte med fri hånd ?? eller hvordan

Tina sagde ...

Hvor er den bare flot!

Den kan ejerindens da kun blive glad for

Anne-Marie sagde ...

Hold da op hvor er det flot quiltet, jeg har lige "lært" at quilte med min symaskine, jeg blev lidt bidt af det men det er kun små ting. Bare jeg engang bliver halvt så dygtig som dig, FLOT og stort.

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Wauh, hvor er det blevet flot. Jeg bliver skisme da nødt til at lære det fra bunden med at quilte på maskinen.
Knus
Anne-Mette