mandag den 6. maj 2013

Træerne grønnes!

Sikke en fantastisk dag at være i Veng på! Jeg har bogstavelig talt kunnet se træerne springe mere og mere ud som timerne er skredet frem. Forunderligt at kigge ned på stoffer, og næste gang mit blik faldet på skoven varer der tydelig forskel. I går var skovbunden helt synlig oppe på  bakken, og nu er den væk!
Solen har godt nok også gjort, at mit focus på DJ har været knap så intenst, slet ikke så intenst som farven på mine kinder, men to blokke er det da blevet til. Og aftenen er jo ung endnu!  Og der kommer en dag igen i morgen... med mere Maria-alene-på-ferie-med-sygrej-tid!
Sjovt at jeg havde glemt , at jeg faktisk ikke er særlig vild med at sy stamps. Men om ikke andet er jeg nok god til det, når jeg har syet rigtig mange DJ blokke. 


Lyset er ikke for godt, men det er udsigten fra min spise/arbejdsplads

Ingen kommentarer: